fredag 24 februari 2012

BIGGEST LOSER DOG!!

Hej hej!

Oj det var länge sedan nu jag skrev nått men det är matten som brukar hjälpa mig och hon har typ haft nån sinnesförvirring eller minnesförlust för hon hade glömt både email adress och lösenord till typ NU. Så det är lika bra att skriva nu då tills hon tappar minnet igen.

Här är allt bra bra bra. Eller jo det är bra men jag har tydligen blivit anmäld till Biggest loser dog. Jaha nu måste typ alla få veta att jag är lite små go runt kroppen. Det vore ju som att jag skulle springa och skälla och skrika att matten är fet. Det tror jag att jag ska börja med. Då kan vi skämmas ikapp jag och matte.

I morgon efter att matte och husse har varit och tränat så ska jag och matten ut och gå med människo kusinen och hennes dotter. Jag undrar hur jag ska komma undan det.

Harley han växer så det knakar. Han är mycket högre än mig men han är ett benrangel. Haha men han ska väl växa i kostymen nån gång han oxå.

Vi trivs ihop han och jag. Men han är inte Hero. Gud vad jag saknar min bästaste kompis och brorsa. Matte och jag brukar stå och prata om han och då värker båda våra hjärtan.
Vi saknar dig Hero.

Nu får jag ingen mer hjälp ikväll. Matte ska se på film och husse och Harley sover.

Puss Goa Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar