måndag 16 januari 2012

Hej Hej!!

Jaha så var jag här igen då.

Är lite trött nu efter en långpromenad med matte. Harley han hade turen att få åka bil med husse till affären och sedan tränade dom lite sitt och stanna kvar. Så han kanske är lite trött han oxå. Det låter som det iallafall som han snarkar.

Jag tänkte fixa in lite bilder nu med mattes hjälp.

Sova under vardagsrums bordet är skönt men hur gör han när han blir för stor för att komma under?
Klösbräda är riktigt gott
Hur nära tänker du komma med den där grejen??
Lägger du inte av så blundar jag istället.
Mums. Vem behöver ben när det finns så här goda saker??
Nu ska jag dänga den här.
Är du klar snart??
Gofis
Söt Harley :)

Vad mer gör vi då? Matte och husse har börjat på valpkurs. Ja men Harley ska såklart följa med men dom två första gångerna är det bara dom tvåbenta. Tur att man inte behöver gå på kurs. Man uppför ju sig som en riktig dam (Host, host) så inte behöver jag gå på kurs.

Idag var jag och Harley hos farmor och farfar en stund då matten skulle ut på långpromenad med våran människo kusin och hennes dotter och Harley får ju inte gå så långt än och jag ville göra han sällskap hos farmor och farfar. Jag fick ju min promenad ändå.

Nu ska jag slappa tillsammans med Harley.



PUSS Goa Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar