söndag 8 januari 2012

Ny blogg

Hej!

Det är jag, Goa Moa som skriver. Jag har fått tagit över bloggande nu då våran älskade Hero inte finns kvar här hos oss.

Han lämnade oss i 23/11 2011. Våra hjärtan är tunga och oj vad vi saknar denna kille. Jag mådde inte så bra då han lämnade oss. Jag blev jätte deprimerad och låg mest på dagarna. Jag ville inte ut och kissa eller göra något. Jag ville inte bli ensam kvar. Matte och husse mådde inte heller bra. Helt enkelt alla är och var ledsna.
Matte försökte med allt men jag ville inte göra något. Jo kramas. Vara matte och husse nära.

Ni vet katten våra. Gubben. Han har ju alltid haft oss hundar som sin bästa kompis. Han följer ju alltid med på promenader med oss. Han sprang bara in och ut den första tiden för att söka efter Hero. Han visste att någon saknades.

Hero 4/9 2005-23/11 2011

Vi saknar dig vårat älskade hjärta Hero.



Puss

Din Moa och matte och husse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar